sobota, 21 lutego 2015

Diablo III zapowiedź aktualizacji 2.2.0

Witam.
To że nie gram obecnie do egzaminu wcale nie oznacza że nie wiem co się dzieje w świecie gier :D
Blizzard ostatnio zapowiedział aktualizację 2.2.0 i można się spodziewać że będzie to większa aktualizacja :) To co wstępnie zapowiedziano to trzy nowe zestawy klasowe:


Barbarzyńca:



 Łowca demonów:




Czarodziej:



Będą to zestawy wymagające 6 elementów setu aby pokazały swą moc i mają skutecznie konkurować z obecnymi setami. Dodatkowo Blizzard zapowiedział że zostaną poprawione i zmienione zestawy które są od premiery czyli: Nawiedzenia Zuimassy, Szaty Tysiąca Burz, Dziedzictwo Rolanda, Aspektów Tal Rash, Mantry Iny orz oczywiście Zew Nieśmiertelnego Króla. Co ważne mają zmienić się premie tych zestawów .





Następnie zapowiedziano przynajmniej 15 nowych mocy legendarnych które będziemy mogli uzyskać po przez nowe przedmioty, klejnoty legendarne :) No i oczywiście zapowiedziano nowe gobliny, poprawiony balans postaci, nowe zlecenia ok. 20, dodano więcej obszarów które są losowane w trakcie generowania zwykłych i głębokich szczelin.


Nowy system użytkownika do elementów ozdobnych który będzie pod ręką w każdej chwili:




Dodatkowo system będzie korzystał z nowego systemu o nazwie ,,CASC" dzięki któremu wydawca ma wydawać i wprowadzać szybciej do gry aktualizacje, ma to pomóc w naprawie błędów które nam wyskakują czy też naprawę plików w grze, bez konieczności odinstalowywania gry i pobierania jej na nowo.


Link do wpisu Blizzarda na ten temat: KLIK



I coś co trochę może zaniepokoić i zostało zasłyszane w sieci. Z wpisu Rivida (streamer) który obulikował może wynikać że w Diablo III mogą pojawić się mikro tranzacje w grze. A oto cytat:


,,Diablo 3: Mikrotransakcje w D3?
Zgodnie z przekazanymi informacjami na forum EU, Blizzard Entertainment przygotowuje się do testowania mikrotransakcji i nowej waluty w grze: Platinum.
Mikrotransakcje mają dotyczyć tylko kosmetycznych zmian, takich jak: Skrzydła, nie bojowe zwierzaki, portrety dla postaci itp. Czy będzie to też dotyczyć zakupu dopalacza do doświadczenia? Wiele spraw wciąż jest niejasnych
TESTY OMINĄ REGION EUROPEJSKI! W obecnej chwili Blizzard Entertainment NIE PLANUJE wprowadzić tych aspektów aktualizacji 2.2.0 do naszego regionu.
Co o tym myślicie?
Co prawda ma to dotyczyć tylko kosmetycznych zmian, ale jeżeli by się to przyjeło to nie ma pewnoście że Blizzard nie pójdzie dalej w tym kierunku. Ja osobiście mam obawy co do tego. No ale czas pokaże. 

Pozdrawiam i mykam do pracy :D

17 komentarzy:

  1. Hmmm, w zmiany Blizza jakoś nie wierzę, a co do nowych secików, chce zobaczyć pana łowcę w nowym zestawie i czarodziejkę na żywo :D Bo z barabaszka zrobili nie powiem co :< Wygląda beznadziejnie...

    Testy mnie nie kręcą, wolę poczekać na finalną wersję, jak już będę wolna dla gier :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie będę sprawdzał tego na serwerach testowych i poczekam na wersję finalną :) Mi podoba się tylko zestaw dla Łowcy :D a nowy zestaw Barbarzyńcy zalatuje zestawem Akkhana dla Krzyżowca oprócz tej płachty supermena :D A ja mam egzamin 4 marca o 8.50 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak bede miał czas to poczytam i bardziej sie rozpisze. Babarzyńca fajny tylko ta pelerynka :-/ Łowca zajebisty, a czarodziejka.. jak ja lubie te odrkyte części ciała u kobiet ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha Seba to najlepiej używaj ,,Znikającego barwnika" wtedy będziesz miał strój podstawowy :D

      Usuń
  4. Nie, bo ostrzegali mnie w kampani żeby z nim używać i nie nadużywać żeby nie zostać bez ubrania :-p Co do strojów to Barbarzyńca spoko zbroja tylko gdzieś coś mi sie nie podoba w tym (jakiś element). Łowca Demonów hmm ogólnie zajebisty taki mroczny, tylko ta twarz mogła by być bardziej taka groźna bo na tych zdjęciach stoi jak.... A Czarodziejka ? No ogólnie fajnie, tylko chce widzieć jak w praktyce bedzie wyglądać. Mi sie marzy najbardziej zbroja Imperiusa taka złota no i bron jego jakaś ciekawa. Dla mnicha by mogło być bo używa Dabilo i też wierzący :-p Co do reszty to kurcze znowu jakieś nowe gobliny ? To ile juz tego bedzie ? Nad resztą nie chce mi sie teraz mysleć bo niedawno wstałem i z leksza chory jestem więc też sorki za taką chaotyczna pisownie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no bodajże trzy nowe gobliny jeden złoty z którego pełno złota ma lecieć, drugi taki galaretowaty fioletowy którego jak zabijesz rozpadać się będzie na mniejsze gobliny :D (ciekawy pomysł swoją drogą) a trzeci nie pamiętam. Ja bym poprosił kochanego Blizzarda o portal do skarbca jak wrócę do gry już bo no ja rozumiem że rzadko występuje ale żeby od jego premiery raz się pojawił??? Trochę faktycznie za rzadko to już miałem z 5 ,,darów Ramaladniego"

      Usuń
    2. No te ostatni to ma kumpli którzy mu pomagają w ucieczce.... No dobra a co daje numer 2 i 3 ? co z nich wypada ? Złoty goblin mógłby zawsze otwierać skarbiec skoro daje tyle złota. Ale żeby nie było za łatwo to w jakiś sposób tylko by sie otwierał (określony czas zabicia czy coś) Ogólnie jest 4:37 i zaraz ide do roboty więc opinie zostawiam wam, bo na tą godzine nie mam pomysłu.

      Usuń
  5. Blizzard napisał tak o nowych goblinach ,,Galaretowaty Rozszczepiacz (ang. Gelatinous Sire) dzieli się na mniejsze gobliny, Pozłacany Baron (ang. Gilded Baron) spełnia oczekiwania tych z was, których bez reszty ogarnęła gorączka złota, zaś Kanciarz (ang. Insufferable Miscreant) ma kumpli, którzy wywołują zamieszanie, pomagając mu w ucieczce." Więc chyba nie ma co myśleć o tym skarbcu :P ah skarbiec tylko raz otwarły się jego drzwi dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale z drugiej strony ja już mam tyle złota że nie wiem co mam z nim roobić. Jedynie co to produkuje u kowala pierścienie i amulety. Ale sam fakt że chciał bym do tego wejsc ponownie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm ja nie czaję normalnie tego nadmiaru złota u ludzi mi zawsze brakuje :D chociaż ostatnio nauczyłem się stosować Skarb zbieracza na 25 lvl i w sumie problemy znikły chociaż czasem braki i tak są :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tego Starżnik, Złta Skóra i kleinot Zielony w koronie Leoryka no i raz skarbiec i masz tyle złota że..... Sprzedawaj kleinoty. Rozbita korona da ci ten tóry aktualnie nosisz i możesz ich nazbierać dość sporo.

    OdpowiedzUsuń
  9. I tu moje pytanie, jak działa rozbita korona? Raz jej użyłem po wprowadzeniu tego bonusu i ani jeden mi nie wyleciał na tym lvl co miałem włożony :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tam akurat zawsze ten nieszczęsny rubin dodatkowy wypadał ^^ Nie mam pojęcia jak Blizz robi gry, ale jedno wiem na pewno: nie każdemu statystyki działają jak należy >.<

      Usuń
    2. No właśnie a pamiętasz może w jakich sytuacjach one Ci wypadły? Np czy ze zwykłych stworków czy może np z elit? Ciekawe muszę poczytać na ten temat.

      Usuń
    3. A wiesz, że teraz zabiłeś mi klina? o.O Pamiętam, że wypadały (koronę noszę z przymusu, jak nic lepszego nie ma), ale nie aż tak często, jak powinno. Chyba >.<

      Usuń
  10. Wiesz, te pytanie jest dla mnie tak trudne jk zdobywanie doświadczenia za zabicie stwora, bo za jednego dostajesz a za jednego nie :-/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezbadane są wyroki blizzarda :D muszę to sprawdzić ale po egzaminach dopiero :)

    OdpowiedzUsuń