piątek, 6 marca 2015

The Last of Us PS4 Ukończone

Witajcie
No i dzisiaj w sumie pół godzinki udało mi się ukończyć The Last of Us. Zakończenie mnie cieszy ponieważ można liczyć na część drugą, i z tego co się orientuję są duże szanse na to z tego co mówią deweloperzy :) Nie mam zamiaru się tutaj za bardzo rozpisywać i tylko podsumuję ten tytuł pokrótce.

Plusy gry:
- grafika na przyzwoitym poziomie
- oprawa muzyczna jak i dialogi na wysokim poziomie
- fabuła oraz klimat ogromny plus
- nie jest to kolejna masakra z zombie gdzie truposzy wybijamy setkami, tu chodzi o przetrwanie

Minusy gry:
- minusem jest sztuczna inteligencja postaci jednak to temat szerszy:
ile razy mi przeszkadzała inna postać w pokonaniu jakiejś przeszkody i nie było siły by się przesunęła strasznie to irytuje w niemal że doskonałej grze. Innym przykładem często powtarzającym się były momenty w których trzeba było się skradać niemal że przez pół godziny bo pełno zombie i nie można było się pokazać bo równało się to śmierci, a nasza towarzyszka biegła sobie za nami nie raz pod samą grupę zombie a Ci jej nawet nie zauważyli, serio?! No ja proszę ja się muszę skradać i najmniejszy dźwięk zdradzał moją lokalizację i obecność a postać sobie inna biega gdzie chce i hałasuje jak chce i nikt jej nie zauważa.
- ładowanie się gry też to dość długo trwa gdy grę włączymy

Grę będę wspominał bardzo dobrze i czuję że do niej jeszcze wrócę na zdecydowanie wyższym poziomie trudności. Na szczęście zostało mi do ogarnięcia DLC :) A tu parę zrzutów :)


Poznaliśmy innych ludzi:





Wspominaliśmy naszą córkę która zginęła:


Odnaleźliśmy naszego brata:


Jeździliśmy konno:


Graliśmy Ellie:





Widzieliśmy jak się zmienił kraj po wybuchu zarazy po 20 latach:



 Były momenty ciężkie: 




Przetrwaliśmy :D


2 komentarze:

  1. Co do minusów kojarzy mi się tylko jeden filmik z neta, gdzie główny bohater skrada sie pod linką aktywującą bombę (?) i nakazuje to samo małej towarzyszce, która wzdychając potakuje i... detonuje ładunek xD O, w tym miksie w minucie 1:49 https://www.youtube.com/watch?v=9bYtsP8Mhqs xD To niestety potrafi zepsuć klimat i przyjemność płynącą z gry :/

    OdpowiedzUsuń
  2. O takich właśnie sytuacjach piszę, chociaż u mnie takiego nr nie odwaliła na szczęście :D ale było parę innych również podobnych. Na szczęście może z 5 razy podczas całej gry miałem problem ze sztuczną inteligencją. Ale i tak mają za to minusa :)

    OdpowiedzUsuń