środa, 11 lutego 2015

The Last of Us PS4 Wideo #1

To znowu ja :)
Wczoraj chciałem na koniec zdjęć wrzucić film z gry. Który przedstawia jak się gra i o co chodzi w tej grze. Ale niestety ograniczenie na blogu pozwala wrzucać filmy które ważą max 100MB. A film nagrany na PS4 zajmuje 700MB. Tak więc dzisiaj wrzuciłem go na YouTube :D I udało się wrzucić go bez utraty jakości. Dajcie znać czy film po otworzeniu w pełnym ekranie ma ustawione 720p :) Miłego oglądania, czasem niezdarnie gram ale co zrobić :D
P.S. polecam obejrzeć do końca bo jest walka z zombie oraz z bandytami, z początku szukam czegoś ale akcja też jest :D




Nie nagrywałem żadnego komentarza do gry bo uważam że to by było bez sensu. Tutaj chodziło tylko o pokazanie gry. A wolę grać bez słuchawek i mikrofonu gdy mam taką możliwość.

4 komentarze:

  1. Jest 720 :) Niezdarna rozgrywka to nie problem, nie każdy spędza nad grami po 22 godziny dziennie :P
    Poza tym nie chcesz widzieć, jak ja lamię na padzie xDDD
    Ech, te exclusive robią swoje:/ Szkoda tylko, że jest ich tak mało w porównaniu z piecykowymi wydaniami exclusików ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja nie każdy :D ja trochę zaniedbałem grę na konsolach ale teraz to nadrabiam :) Mam ustawione priorytety co do gier na chwilę obecną więc będzie oki :D Następną rozgrywkę może z komentarzem nagram, ale to jeszcze nie do końca pewne.

      Usuń
  2. Troche pograsz i sie wprawisz. Jak teraz kontynuowałem Yaiba: Ninja Gaiden Z to nawet na poziomie Easy dostawałem łomot (eh za dużo Diablo 3 ostatnio) :-/ No ale troche sie pograło i wprawa wróciła :-) Ja wiem jak Marek (pozdrawiam) grał w Infamous jak byłem u niego, myśle se spoko gierka, trudna nie jest musze spróbować. Jakie moje zdziwienie było jak zacząłem grać i w ogóle sterowania nie umiałem ogarnąć a gdzie tam przeciwników pokonywać :-D Co do The lasf of US to widać po filmiku że to nie jest kolejny Battlefield gdzie szukasz jak najlepszej broni biegniesz przed siebie jak cyborg i wszystko niszczysz co stanie ci na drodze :-/ Widać że The Last of Us ma swój klimat ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wiele gier ma specyficzne sterowanie Sebastianie :) i czasem gdy zrobi się przerwę od jakiegoś tytułu to równie dobrze można od początku grę zacząć bo się nie poradzi. Co do The Last of Us zdecydowanym jego plusem jest to że to nie jest kolejna sieczka zombie. Tylko niezwykle klimatyczna opowieść z elementami przetrwania. A fabuła gry to już po prostu kosmos. Coś czuję że podejdę do tego tytułu ponownie bo już go kończę tylko na drugi raz na poziomie trudności ,,Brutalna rzeczywistość" jak nazwa wskazuje łatwo nie będzie :D

      Usuń