poniedziałek, 16 lutego 2015

SebaSigma DIII HC [*]

No i moja pierwsza postać sezonu 2 na HC poległa. W sumie trochę z mojej winy bo zapomniałem że nie mam żadnej umiejętności ratującej pasywnej. No ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem trzeba robić nową postać i do boju dalej :)

SebaSigma lvl. 41 / czas gry 3 godziny 41 minut [*]


Pamięć o nim nie zaginie, a już udowodniłem Diablo że zabijając mi postać tworzę kolejną o wiele potężniejszą z zemsty. Strzeżcie się pomioty piekieł bo SebaSigma powróci w chwale! :)


Nawet Rzeźnik w jego krótkim życiu mu uległ. 

4 komentarze:

  1. Że barbarzyńca nie ma pasywki ratującej skórę to wiem, ale mnich też nie ma? o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma ale na 60 levelu. Zawsze można używać mojego ulubionego Amuletu który można nosić od 1 levelu :-) Co do mnicha SebaSigma niech spoczywa w pokoju, mój mnich w weekend pomści go :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba że tak ^^ Cóż, w mnichu nie gustuję, więc pozwalam sobie wytłumaczyć te lekką ignorancję :D

      Usuń
  3. Tak jak napisał Seba, ma pasywną umiejętność dopiero od 60 lvl :) Pewnie Ci chodzi o Amulet Piekielnego Ognia? Tylko że na trybie sezonowym grasz od 0 i nawet jeszcze 70 lvl na nim nie mam :)

    OdpowiedzUsuń