wtorek, 16 grudnia 2014

Wyniki ankiety ,,Jestem graczem"

Witam.
Tak jak w tytule. Zostały opublikowane wyniki ankiety ,,Jestem graczem". Wyniki obalają wiele stereotypów na temat graczy i w niektórych kategoriach są dość zaskakujące na plus oczywiście. Tak jak jedna z osób podsumowująca wyniki napisała ,,ciekawe czy duże media to zauważą które tworzyły te stereotypy" czy jakoś tak :) Ogólnie z wyników jestem zadowolony. Zachęcam do zapoznania się z nimi pod poniższym linkiem:


Niestety nie mogę wrzucić pliku z pełnego raportu w formie PDF bo na blogu chyba nie ma opcji wgrania załącznika do postu. Gdyby ktoś chciał dostać taki raport ode mnie w wiadomości e-mail to proszę o wiadomość ze swoim adresem wtedy prześlę. 
Pozdrawiam i dziękuje za wzięcie udziału w ankiecie :D

4 komentarze:

  1. Zaskoczyło mnie, że konsole stacjonarne są za telefonami i tabletami o.O Ogólnie wszystko to piękne i ładne, ale trzeba mieć na uwadze fakt, że gimbazjum i osoby nie podchodzące do tego poważnie nieźle udekorowały kolorowo całą ankietę xD Jutro chyba wstawię notę opisującą moją prywatną wizję infografiki xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm bo obecnie gimbasy itp grają na telefonach i tabletach i uważają że jest graczem :D Osobiście uważam że po prostu mało osób które gra na konsolach wzięło udział w ankiecie. I też masz na pewno trochę racji w tym że część osób nie podeszła poważnie do ankiety bo zbyt ładnie ona coś wyszła ale też sporo statystyk się nakłada na siebie w porównaniu z ,,przeciętnymi Polakami". Super wrzuć swoje zdanie na swojego bloga i jak Ty to widzisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Padłam po przeczytaniu, że Wiedźmin to gra kobieca xDDDD No a gdzie sztampowe Simsy,w które każda grała bez wyjątku? :D

      Usuń
  3. Oj tak Simsów tam brakuje, bez dwóch zdań :) każdy ale to każdy kto nazywa się graczem i trochę kiedykolwiek grał w jakieś gry na PC słyszał i grał w Simy no nie ma innej opcji :D

    OdpowiedzUsuń