środa, 17 grudnia 2014

Diablo 3 Ultimate Evil Edition Hacks

Hey
Nie którzy gracze mogą nie wiedzieć szczególnie z PC dlaczego jestem aż tak cięty na wersję Diablo III z PS4 tyczy się to również Xbox One. Ale że posiadam PS4 to tu ten problem mnie poniekąd dotyczy. Postanowiłem trochę pokazać co wyczyniają niektórzy gracze na konsolach w moim kochanym Diablo. Najczęstsze hacki jakie robią trolle bo tak ich nazywam to  przerabianie przedmiotów ich statystyk lub ilość gniazd. Wyobrażacie sobie że są goście którzy mają 3 gniazda w broni i twierdzą że nie przerabiają i taki im wypadł albo dostali u Kadali? Lub np posiadają 10 000 lvl mistrzowski? Zwróćcie uwagę na ilość DPSu na niektórych zdjęciach. Mistrzostwo świata po prostu i brak słów. Dlatego chyba między innymi wolę wersję na PC. Żeby nie być goło słownym wrzucam parę fotek na potwierdzenie mych słów. Oczywiście nie wszystkie ja zrobiłem i znalazłem niektóre w sieci:






Musiałem o tym napisać bo to mnie trzyma od dłuższego czasu.Wiem że większość ludzi wtedy mówi to nie graj z nimi, wychodź z gry od razu, zablokuj itd. Ale czy tak naprawdę o to chodzi w grach by najtrudniejszego bosa na najwyższym poziomie trudności mieć na jednego strzała? Chyba nie do końca. Kiedyś w grach stosowało się kody, później różne programiki ułatwiające rozgrywkę a teraz ingerencja w produkt od środka i zmiana ich pierwotnych właściwości. Co za czasy.
Pozdrawiam osoby którym chce się czytać te wypociny :D

2 komentarze:

  1. Ahaha, Russian - i wszystko jasne xD Poważnie, umarłam xD Tak na serio już, to nie toleruję stwierdzeń "to nie graj" w przypadku zabawy z oszustami... to oni nie powinni mieć prawa grać, bo sami to prawo łamią. Każde Zasady Użytkowania zabraniają ingerowania w oryginalny kod produktu czy stosowanie programów łamiących zasady. Na PC na szczęście szybko to wyłapują i banują dosyć szczodrze, więc gra jest fair :)
    Co do samych kodów... używam w momencie, gdy muszę przejść grę po raz n-ty, ale to i tak tylko kodu na środki finansowe :P God mode psuje zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko problem w tym że producent gry nic kompletnie z tym nie robi w wersji na konsolach. Nawet nigdy nie padła odpowiedź co z tym zamierzają zrobić. Na PC skrupulatnie z tym walczą i skutecznie. Dlatego uważam że PC u Blizzarda jest faworyzowane a wersje konsolowe to maszynki na kasę. Oczywiście uwielbiam ich tytuły i nie przeszkadza mi to bo już z tym się pogodziłem oraz wolę w Diabełka na PC grać :) Tak a pro po, grałem dzisiaj i wczoraj na PS4 w Diablo właśnie z tym znajomym ,,maniakiem" Diablo :D i zrobiłem zrzuty obrazu z naszej gry oraz jego postaci wraz z jego lvl :D jutro wrzucę krótkiego posta i te zrzuty za jego trud i zaparcie w Diablo :)

    OdpowiedzUsuń