sobota, 20 grudnia 2014

Diablo 3 Ultimate Evil Edition (Kumpel Maniak)

Tak jak obiecałem wrzucam zrzuty ekranu z gry na PS4 od kumpla który osiągnął LEGALNIE i UCZCIWIE przedstawiony poziom mistrzowski na zdjęciu oraz masę legend na super statystykach dzięki znajdowaniu magicznych przedmiotów na max czyli 300%. Pełno godzin przegranych i doskonałe przemyślenie jak grać skutecznie. Jestem pewny w 100% że to wszystko osiągnął uczciwie. Jest zapalonym graczem PlayStation i zdobywa platyny (osiągnięcie za 100% osiągnięć w grze) w najtrudniejszych grach jakie wychodzą na tę platformę. Między innymi może się poszczycić platynami całej serii Ninja Gaiden ocena trudności we wszystkich serwisach growych 10 na 10.
A oto zdjęcia jego wyczynów w Diablo :)



Ogólnie podsumowując to co zrobił:
- aktualny poziom mistrzowski 1705
- przeszedł maksymalny poziom głębokiej szczeliny 100 lub 104 teraz nie pamiętam
- klejnot skutecznej toksyny na poziomie 100

Jak gra i na co zwraca uwagę:
- ma postać pod znajdowanie magicznych przedmiotów (wszystko na znajdywanie %)
- postać do zdobywania doświadczenia (najlepsze Cain, korona Leoryka i pierścienie piekłorodne)
- bardzo dokładnie analizuje i wykorzystuje przedmioty legendarne i ich właściwości
- gra na 100%, każdy dialog, zapiski wiedzy o wszystkim czyta, sprawdza mapę i odkrywa w 100% zabija każdego przeciwnika
- jego główną klasą i ulubioną jest Mnich (którą naprawdę wymiata)
- najbardziej głębokie szczeliny robi w zgranym zespole w oparciu o umiejętności Przetrwania
- szczególną uwagę również zwraca na efekty ograniczające kontrolę tzn. ogłuszenie, zamrożenie itp. by przeciwnik praktycznie nie był w stanie się ruszyć podczas walki

2 komentarze:

  1. Prawie 2k paragona O,O Nic, tylko pogratulować takiemu zapaleńcowi, bo naprawdę, z tego co czytam, to nie leci na głupa - rzetelny fan gry :) W sumie nie ma co zazdrościć, ale wielkie ŁAŁ się należy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że itemki którymi to osiągnąłem podmieniłem sobie przypadkiem (z własnej głupoty) i ekipa z którą grałem (pozdrawiam) rozpadła sie na dobre, bo nie umiałem na szybko znaleźć takich itemków jakie miałem i cały łańcuch sie przerwał. Sprawiło to że przechodząc głęboką szczeline napełniało nam sie około 5-7% paska doświadczenia i stało sie strasznie żmudne :-/ Później miałem 2 tygodnie przerwy i jak wróciłem to jeden sprzedał gre, drugi w co innego grął a trzeci gracz wogóle sie nie logował. Aktualnie sprawa wygląda tak że jak robiłem łowcą kampanie na udręka 3 i zrobilem akt 2-5 to pasek mi sie o jakieś 4 % ruszył tylko :-D

    OdpowiedzUsuń