piątek, 12 grudnia 2014

InFamous: Second Son (PS4)

Witajcie :)
Coś by wypadało w końcu napisać. Ostatnio nie miałem na to zbyt wiele czasu ale jak to mówią ,,więcej grzechów nie pamiętam i pragnę się poprawić" ^^ skupmy się jednak na tej drugiej części cytatu czyli pragnę się poprawić. Myślałem na jaki temat coś napisać lub się wypowiedzieć. Pierwsza myśl w głowie i głosik mówiący ,,Diablo 3, Diablo 3, Diablo 3 . . ." Ale nie jeszcze nie pora by napisać na temat jednej z moich ukochanych gier :D do tego muszę się naprawdę porządnie przygotować. Więc wybrałem na pierwszy ogień grę pod tytułem InFamous: Second Son. Dlaczego właśnie ona? A no odpowiedź jest prosta jest to jedna z ostatnich gier jakie przeszedłem na PS4 i zdobyłem w niej platynę (100% wszystkich osiągnięć). Do tej produkcji mam szczególny sentyment ponieważ grałem w poprzednie części i mnie pochłonęły bez reszty. Oczywiście nigdy bym sam od siebie nie ruszył tej produkcji gdyby nie atak hakerów i zablokowanie serwerów Sony parę lat temu. Wtedy w ramach rekompensaty gracze dostali między innymi za free InFamous 1 :) Ten tytuł morzna porównać do Prototype bez dwóch zdań. Jeżeli ktoś by miał okazję gorąco zachęcam do zapoznania się z tym tytułem :) Ogólnie jak bym ocenił część trzecią czyli Second Son?

Grafika: 7 na 10
Dźwięk: 7 na 10
Fabuła: 8 na 10

Czyli jak na te czasy całkiem dobrze. Nie liczyłem na jakiś przełom w świecie gier i mega produkcję ale też się nie rozczarowałem. Czy gra ma jakieś minusy? Jasne, jak każda praktycznie:

- powtarzalność misji pobocznych
- dość niski poziom trudności w porównaniu do poprzednich wersji
- ograniczenia w eksploatacji miasta
- mały wpływ na interakcję z innymi postaciami

Plusy:

- klimatyczna muzyka
- ogromny wachlarz mocy do wyboru
- decyzje moralne w grze
- fabuła

Ale co tam będę się rozpisywał wrzucam fotki z mojej przygody z gry :D
























Następny tytuł którym się zajmę będzie Diablo 3 PC lub Tomb Raider :)

1 komentarz:

  1. W Prototype bawiłam się świetnie, sama postać Alex'a była fantastycznie wykreowana. InFamous: Second Son też mnie interesuje, choć brak szans wydania na PC :/ Tak czy owak, gra wygląda naprawdę dobrze ^^

    OdpowiedzUsuń