wtorek, 17 marca 2015

Skarbiec DIII PC :D

Heyo.
Dzisiaj pierwszy raz po dłuższej przerwie grałem w Diablo z Katt i Netheyem i wiecie co? Po pół godzinie gry akurat po zabiciu skarbka i błędzie krytycznym otworzył się skarbiec :D drugi raz od kont go wprowadzili do gry :D Szkoda tylko że nie miałem Złotej skóry, karwaszów i skarbu zbieracza na złoto ale i tak ogromna radocha :D





P.S. już nie chciałem Nethey wrzucać tego zdjęcia gdzie Twój szaman zmienił się w kurę do zdjęcia :D Dzięki Wam za grę i skarbiec ! ^_^

5 komentarzy:

  1. W takim razie ja wrzucę to zdjęcie, co by się nie dublowało, bo mnie ubiegłeś ;) Drugi raz po długiej Twojej nieobecności otworzył się Skarbiec - rób sobie częściej długie przerwy, wychodzi to na dobre xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo by sobie ktoś pomyślał: "Kurcze, kurczak w skarbcu?".
    A tak szaman, pełna profeska. Katt za to ukazuje rzeczywistość na swoim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczak, kurczak... Baleronowa Skarbca musi coś jeść :D

      Usuń
  3. Zarzucasz mi brak realizmu Nethey ? :D Nie chciałem pokazywać że byłeś przekąską dla bosa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był kurczak na ostro :P
      mógłby być to kurczak obronny na posesji, tylko musiałaby być tabliczka ostrzegawcza na płocie "Groźny kurczak", albo "Ja tu pilnuję" ze zdjęciem kurczaka obok :)

      Usuń