niedziela, 5 kwietnia 2015

Święta oraz Diablo gra szatańska ^^

Witam.
Przede wszystkim na wstępie życzę wszystkim zdrowych, radosny oraz rodzinnych świąt :)
Ostatnimi czasy coś mało piszę i się udzielam, powodów w sumie są trzy. Po pierwsze kontynuuję moją przygodę z prawo jazdy wykupuję godziny i się uczę jeździć i w sumie oglądam masę filmików na ten temat, po drugie od tygodnia męczy mnie grypa i po prostu mam już dość :P a po trzecie nie miałem weny na granie za bardzo :) wolne chwilę spędzałem na oglądaniu serii Szybcy i wściekli :D
A co do tytułu postu a raczej jego drugiej części ,,Diablo gra szatańska" jak powiedział o. Natanek i muszę przyznać że coś w tym jest. Mamy Wielkanoc i jak wiadomo świętujemy i obchodzimy dzień Zmartwychwstania :) ale co to ma do Diablo? A to że do jasnej cholery moja postać HC padła właśnie dzisiaj w dzień Zmartwychwstania szatan maczał w tym palce na bank !!! :D Ale nie ma co płakać już mój trzeci mnich na HC robi się lvl 15 i lecimy dalej :D No i muszę dodać że trochę z własnej głupoty zginąłem bo jednak na 86 lvl paragon i z tamtymi statystykami porwałem się na głęboką szczelinę lvl 16 i dawałem nawet radę ,,dawałem" :)


3 komentarze:

  1. Powodzenia na prawku i szybkiego powrotu do zdrowia życzę :)
    Zmartwychwstanie raczej nie dotyczy Twojego poległego mnicha ^^" Ale mimo wszystko, na sezonie 3 musimy w końcu coś wymodzić z tymi postaciami w Diablo xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do oglądania filmików o prowadzeniu samochodu, omiń część YT z ruskimi wypadkami ;)
    co do HC, to za trzy dni zajrzyj na listę postaci :D
    U Kattowitz trochę skrótami jechałem, więc pominąłem życzenia, tak więc Wesołych Świąt w tym komentarzu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dzięki Wam :) Na trzecim sezonie czuję że przebita będzie postać nie sezonowa chociaż z 300lvl by się przydał :D mam zamiar sezon 3 równo mucić :) Heh Nethey a wiesz co o tym nie pomyślałem że trzeba 3 dni poczekać faktyczne i logiczne :D

    OdpowiedzUsuń