poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Diablo III PC - podsumowanie 5 sezonu

Hej.
Pora podsumować zakończony niedawno sezon 5 w Diablo III. Jak pisałem ostatnio o sezonie 4 to byłem z niego bardzo niezadowolony i strasznie go olałem. Obiecałem wtedy że sezon 5 zostanie prze zemnie doceniony i przy nim się postaram. Nie wiedziałem wtedy że spełnię tę obietnicę.
W sezonie piątym główną moją klasą postaci był Szaman w trybie SC i HC. Jednak o wiele bardziej skupiłem się na trybie SC. Na hardcore grałem dopiero trochę później gdy zacząłem odczuwać nudę płynącą z klepania jednego i tego samego bez żadnego ryzyka śmierci.
Ale przejdźmy do rzeczy. Przed Wami moje dwie główne postaci:

Triss z trybu SC:


Shani z trybu HC:


Imiona jak łatwo zauważyć pochodzą z świata stworzonego przez A. Sapkowskiego który oczywiście słynie z sagi o Wiedźminach. Akurat byłem w trakcie czytania jego książek więc i tak wybierałem imiona.
Zarówno w jednym jak i drugim trybie skupiłem się na jednym zestawie a mianowicie ,,Uprząż Piekielnego Kła". Bonusy za ten zestaw są widoczne na poniższym zrzucie ekranu:




W mojej ocenie daje to całkiem przyzwoitego kopa, jednak sam zestaw nie wystarczy żeby osiągnąć jakiś lepszy wynik. Więc trzeba dobrać odpowiednio legendarne klejnoty oraz resztę itemów z poza zestawu które się ze sobą połączą i dadzą nam sporo innych bonusów.
Tak więc pokażę czego ja używałem, i chyba większość graczy grając na tym secie:

Święty Żniwiarz


Ornament Lakumby 



Jak możemy przeczytać sztylet łączy swoją specjalną umiejętność z karwaszami. Bo mamy w sztylecie ,,Żniwiarz dusz kumuluję się teraz 10 razy'' + do tego umiejętność z karwasza ,,Zmniejsza wszystkie otrzymywane obrażenia o 6% za każdy posiadany poziom kumulacji żniw dusz". Co nam daje ogromną przeżywalności.
Ogólnie sam zestaw daje ogromnego kopa zdolnością podstawowym w które twórcy wliczyli także ,,Psy Zombie'' oraz ,,Monstrum''. Więc po prostu przywołańce. Dlatego następne itemy zwiększają ich obrażenia lub dają mi przeżywalność. A są to:

Tasker i Theo

Wzmacnia szybkość ataku towarzyszących nam stworzeń o 47% w moim przypadku (można znaleźć które dają nam 50%)


Uhkapiański Wąż

Psy zombie pochłaniają w moim przypadku 27% otrzymywanych obrażeń. Więc bonus do przeżywalności. 


Palec Małego Człowieka 

Powoduje przyzwanie 3 mniejszych monstrów gdzie każdy następny jest potężniejszy od poprzedniego. Oczywiście musimy używać zdolności Monstrum.


Jedność żywiołów

Wzmacnia obrażenia od poszczególnych żywiołów


Amulet piekielnego ognia 

Ja wydropiłem z pasywką Prawo śmierci które daje mi przeżywalność


Plus do tego odpowiedniego poziomu legendarne klejnoty które zwiększą życie i atak. Mi bardziej zależało na życiu. Klejnoty możecie zobaczyć w powyższych zrzutach ekranu których używałem. Do tego jeszcze Godzina czarownic jako pas bo daje chyba najlepszy DPS w grze. Zależało mi na tym by jak najwięcej itemów było starożytnych i nie koniecznie mi chodziło o same statystyki ale o to że tylko starożytne itemy można wzmocnić w Kostce. Niestety nie udało mi się znaleźć takich pierścieni, pasu, naramienników oraz hełmu a szkoda. Jednak i tak jestem bardzo zadowolony z tej postaci. Udało mi się tym sezonie osiągnąć 700 lvl mistrzowski a grałem około miesiąca ale dość sporo. Następnym osiągnięciem z którego jestem zadowolony to osiągnięty poziom głębokiej szczeliny. W tym zakończonym sezonie był to lvl 70 :) 


P.S. grałem solo i bez towarzysza w sumie nie wiem czemu go nie wziąłem może by było wyżej

Podsumowując jestem bardzo zadowolony z tego sezonu i moich postaci :) i liczę że następny sezon też taki będzie. Chociaż mam na głowie Wiedźmina 3 Dziki Gon ale i na to znajdę czas ^^
Ok i na zakończenie finalne statystyki mojej postaci poza walką, oraz umiejętności jakich używałem:






6 komentarzy:

  1. Towarzysz wbrew pozorom sporo może dać w grze solo, nie tyle może exp, jak mu się wpakuje takowe przedmioty, ale każdy ma indywidualny bonus: zaklinaczka przyspiesza atak, templariusz regeneruje zasoby a szelma zwiększa krytyk ;) Dla każdego coś dobrego :D
    Ale szamankę ładnie odpicowałeś, ja niestety olałam sezon na rzecz innych gier i remontu, który pożera masakrycznie czas i energię... ale tym razem postaram się rozpieścić czarownika, bo za darmolca dają Opusa, a tą klasą najmniej dotąd grałam ^^"
    Poza tym, Nethey napisał pracę, można grać bez przeszkód :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc jak się uda to robimy małą nockę w piątek ? :D Ja raczej szaman, chociaż mi się w 5 sezonie czarodziej podobał :) Ale jednak to nie dla mnie klasa tak jak i barbarzyńca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uważam że barbach i wizz nie są dla mnie, a jednak dam im szansę ;)

      Usuń
    2. Heh ja może w następnym spróbuję :D albo jak w tym mi się zacznie nudzić :D Ale spoko bo szaman i czarodziej są pod inteligencję więc już będzie łatwiej, a Patryk kim ma w planach ciosać ? Może Andziorka się skusi i do nas dołączy było by mega jak byśmy mieli cały skład :)

      Usuń
    3. Coś wspominał o czarodziejce, ale musi na spokojnie buildy przejrzeć i zdecydować :) Trzy postacie na inteligencję byłyby niezłe, można by szybko nazbierać odpowiednich itemów :D A gdyby się Andziorka rzeczywiście zdecydowała, to mamy ładny skład na SC ^^

      Usuń
    4. Ogólnie warto sprawdzić jakie zestawy dostaje się na start sezonu za robienie zadań tak jak to było w 5 sezonie :) jest już gdzieś wykaz klas i co dostają.

      Usuń