czwartek, 6 listopada 2014

Ankieta ,,Jestem graczem"

Witajcie.

Właśnie przed chwilą wypełniłem ankietę ,,Jestem graczem". Gorąco zachęcam do jej wypełnienia i odpowiadania zgodnie z prawdą. Ta ankieta z tego co widzę i się dowiedziałem jest naprawdę na wysokim poziomie, pytania dotyczące każdej ważnej sfery Naszego życia. Obalmy mity i błędne przekonania na temat Nas graczy. Parę pytań mnie zaskoczyło pozytywnie. Na jej podstawie jestem przekonany że powstanie obraz prawdziwego Polskiego gracza. Link do ankiety poniżej:

3 komentarze:

  1. Wypełniłam, choć niektóre pytania wydały mi się z zadka wzięte, nie mające nic wspólnego z graniem czy otoczka gracza. Ech, psychologia xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się że specjalnie takie pytania padły które Cię uderzyły że nie pasują. By określić kim tak naprawdę jest gracz i z jakiej grupy społecznej pochodzi :) Ja czekam oczywiście na wyniki ankiety i to jak zostanie podsumowana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego też wspominam o psychologii :P Niby bez sensu, ale na dłuższą metę można wyciągnąć ogrom wniosków.

    OdpowiedzUsuń